Fakturamodulen utgör grunden för våra utskick – både för massfakturering/avisering, medlemskort och informationsbrev.
Här hanterar du fakturor (inkomna betalningar, felaktiga betalningar, makulerade fakturor, autogirodragningar, mm) bokföringsunderlag och avstämningar.
Väljer ni vår kompletta tjänst ingår ett effektivt och automatiserat flöde där ni anger förutsättningarna och vi, tillsammans med vår partner Design & tryck i Hudiksvall (Tisdag Tryckeri), trycker, kuverterar, frankerar och levererar med post.
Flödet startar redan med att man anmäler intresse för att bli medlem i er förening/förbund via ett formulär på er webbplats, tills dess att ni har pengarna på kontot. De befintliga medlemmarna får årligen sin faktura, och påminnelser och utträden hanteras per automatik.
Fakturorna kan förses med OCR-nummer för enkel hantering, och distribueras som e-postfaktura, postfaktura eller betalas med kort direkt på er webbplats. Medlemmen kan även välja Autogiro som betalningsalternativ, vilket automatiserar rutinerna ytterligare.
Fakturering och avstämning av medlemsavgifter automatiseras med hjälp av faktura med OCR-nummer.
Färdiga processer för administration av medlemmar, betalningar, välkomstbrev, årsavisering, återvärvning mm.
Vår utskickstjänst ger dig möjlighet att kommunicera och skicka fakturor via post, utan manuellt arbete.
Faktura med OCR-nummer gör det smidigt att betala direkt via internetbanken.
Snabbt och smidigt betalningsalternativ som många har tillgång till.
Säkraste betalningsalternativet vid årsaviseringen. Den som vill kan också välja pappersfaktura när man blir medlem.