Medlemsregister

Med Föreningssupports medlemsregister har ni full kontroll över era medlemmar, både gamla och nya. Det automatiska flödet ger minimalt med administration.

Medlemsformulär

Bli medlem är ett färdigt medlemsformulär som ni kopplar till er förenings hemsida. Den som ansöker om medlemskap blir direkt en del av föreningens medlemsregister och hanteras i det automatiska flödet

Medlemsregistrering
Min Sida

Min sida

Under Min sida kan medlemmen själv uppdatera sina personuppgifter. Detta säkerställer att ni alltid har relevant information i ert medlemsregister och därmed ett korrekt underlag för t.ex. bidragsansökan och rapportering

Adressuppdatering med SPAR

Tack vare adressuppdateringar via SPAR (Statens personadressregister) har ert medlemsregister alltid rätt information och därmed ett korrekt underlag för t.ex. bidragsansökan och rapportering

SPAR
Schemalagd Registervard Crop

Schemalagd registervård

Schemalagd registervård är automatiska processer i systemet som rensar bort utträdda och avlidna medlemmar i föreningens medlemsregister. Detta hjälper er även följa GDPR.

Profilmärkningar

Medlemmarna kan kategoriseras in i grupper med hjälp av profiler som sedan används för t ex riktade epost- eller brevutskick, olika medlemsavgifter, etc.

Tags Crop
Distrikt Crop

Distrikt och lokalföreningar

Systemet stöder uppdelning av organisationer i upp till tre nivåer: Riks-, distrikt- och lokalförening.

Behörighetssystem

Behörighetssystemet gör det möjligt att ge tillgång till specifika delar av organisationen och till olika grader. På så vis kan exempelvis regioner och lokalföreningar enkelt administrera sina medlemmar.

Behorighetssystem Crop
Styrelse Crop

Styrelse och förtroendeuppdrag

Systemet har stöd för att konfigurera och tilldela styrelse-/förtroendeuppdrag inom organisationen. Detta möjliggör en enkel hantering och smidiga kommunikationsvägar till förtroendevalda.

Statistik och rapporter

Flertalet färdiga rapportvyer finns tillgängliga, baserade på historiska data. Detta ger er möjlighet att följa utvecklingen i verksamheten samt få korrekta underlag för exempelvis bidragsansökan och verksamhetsberättelse.

Statistics Crop

medlemssystemet med tusentals föreningar 1 000 föreningar använder medlemssystemet

Medlemsregister Fler än 200 000 medlemmar i systemet

Medlemsfakturering Över 2 miljoner betaltransaktioner per år

Frigör tid med ett komplett medlemssystem

Medlemsregister

• Widget till hemsida

Till gåvor och insamling

Nyttja era resurser rätt

Med kunskap och förståelse för medlemshantering och kommunikation hjälper vi små och stora föreningar att göra det bästa av sina resurser.